When I am weary You make me stronger

Hej hej bloggen, hur mår ni allihopa?, själv mår jag toppen... nästan lika bra som snoppenpratar just nu i telefon.. emd en idiot jag inte alls vill prata med men det bryr väll inte den personen dig om. men men hur som helst. jag blir såå irriterad  men som tur är har jag ju min ****** att prata med han är seriöst nu mitt ljus i mörkret. just nu, blir så glad att snacka med dig. bara så ni vet tjejer. han är my man!. miss yah.<33




Även om det finns så mycket mer jag kan och vill skriva kanske det inte är så bra. ibland är det bäst för alla om man bara håller tyst och låter var dag gå som den går. ta var dag som den kommer. och sen bara se vart den tar oss. den om man hoppas på ett "vi" i framtiden. vad gör det. men men. you know that you always got me boy <3

Every day
Every night
I wanna see you baby,
stayin' by my side.

I'm going down on my,
on my knees for you.
For your love i'd do it,
for your sake, believe I do
All my life I've been waitin',
for one monent in time.

Kommentarer
Postat av: Mr X ;) :*

ahw du är så söt :! hoppas också på ett vi i framtiden : vi får se hur det blir när vi träffas <3 puss<3

2009-05-22 @ 01:54:38
Postat av: Alina

Nice blogg hördu! :)

2009-05-22 @ 01:58:47
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Alina

åå tack så mycket! :D självklart!

2009-05-22 @ 02:37:00
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0