Turken,normannen och en svensk

Japp för nån dag sen. var det i lördags? jo det var det nog. då skulle Leyla träffa en kille (fredrik) som hon hade träffat i London på språkresa. iallfall vi var med honom han är ju norsk. jag fattade inte så mkt. men det var så jävla nice. han är verkligen super trevlig. och hur många bilder vi än tog. så kunde han inte le. asså värsta happy face haha!.  bjuder på några bilder i nästa inlägg. men ja vi träffades i stan. var hos leyla haha . hm gick till mig, gick till willys. (hans första powerking fick vi vara med och inviga). sen donken haha han bah guuud vad billigt allt är (allt kostar dubbelt så mkt i norge). hmm vad mer. var hos mig flummade och gjorde en del sjuka saker. sen stan. tog en massa bilder. så kom en främmande kille till oss och fråga hur han skulle göra och säga när han skulle på nån dejt lalala.. vi bah hehe.. (MEN HAN VAR SNYGG!!) ja vad hände mer. vi skilde oss åt. gick till leyla och käkade. sedan så ja jag vet inte. här kommer bilderna

So I hope you guys love it,hate it whatevaaah JUST ENJOY IT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0