Tjorven dilemmat.

 
                                          amanda.. "pedofilernas dröm"             Jannis? Emo tjorven 15 år senare



"Postat av: janni

haha du ser ut som Tjorven med lite längre hår.
En pedofils dröm!"

ja det var väll så det började antar jag? kollade in kära amandas blogg som ni alla vet är den supersöta blondinen min mammas kusin. jag är hennes älskade kusinbarn ahaha så kollar man omkring och bah ser att nån jävla äckel WANNABE kallar henne för tjorven? haha!!.. Det roliga är kolla amanda och kolla den där andra bruden?. vem är mest lik Tjorven egentligen?!?!?. du ser ju ut som en uppsvälld emo tjorven. så  tänk dig för innan du snackar. bråkar man med henne. bråkar man med mig. (även om det var ett tag sedan) men ändå. så hurru tjorven passa dig jag vet vart din brevlåda bor! (NAT)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaha :O

2009-05-26 @ 23:32:35
URL: http://annimattsson.blogg.se/
Postat av: A- *LITE BÄTTRE ÄN ALLA ANDRA*

hahahahah vad är dehär? haha

har hon skrivigt de till/om mig?

ahahha eller jag fattar inte

shit mina kompisar och mamma har mer koll om vilka som läser min blogg än mig och va de skrive hahahahah h

2009-05-29 @ 12:10:43
URL: http://amandavardet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0