strömavbrott

HAHA hejsan bloggen whats Plopping som Ayla säger. ja mkt mkt har hänt. och nu tog det tid innan det här inlägget kom. haha satt och skrev sen blinkade min lampa.. jag bah ååh- sen stängdes teven och datan av samtidigt som lampan tog slut?. haha. jag fick panik. ja jag är mörkrädd haha. sprang till mamma.. då kollar vi ut i fönstret hela gården har strömavbrott. vi går till balkongen. alla där med.. och då står hela gården på balkongerna i förnsterna och snackar med varandra.. sen blinkar alla lampor till. och hela gården skriker WOOOOHOOOO!! lite festligt faktiskt, haha nu ska jag platta håret och sminka mig. tänkte ta bilder är ju blond nu för alla som inte visste haha måste ju dela med mig. eller vad säger ni?

Kommentarer
Postat av: wolf

ja och du är snygg i blondt hår:) men aldrig kunde jag tro att du va det från början:) där ser man bruden...:)

Kram

2009-06-01 @ 00:38:55
URL: http://wolf77.blogagartis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0