Städa rummet kanske?

Ja haha ser på man på bilderna nedan kanske man tycker att snälla tess för fan ta och städa rummet. haha har inte orkat. men idag fan jag bah nej nu ska jag städa rummet. ni får "efter" bilderna i nästa inlägg haha en riktig jävla röra var det i mitt rum!





en riktig jävla röra är vad mitt rum var. och haha tog tid gjorde det med. eftersom det mesta var rent. och jag har en tendens att slänga allt i tvätten igen ändå. men nu jag bah nej nu fan viker jag allt och hänger upp det som är rent!

Kommentarer
Postat av: Wolf

Ja nog va det bra att du börja städa haha, så du hitta det du ska använda:)

Du har ett stort rum:)

Du är en bra vän:) Tack för att du fins...(F)

2009-05-02 @ 12:43:44
URL: http://wolf77.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0