Spenderad tid med anna

AHAHA kan säga lite sjuka saker som hände när Anna sov här i hmm.. förrigår? haha hmm hände sjukt många sjuka saker asså vi satte uppe heeela natten. och sen när vi skulle sova (halv sex) så sa jag.. asså jag stog på min stege till sängen 

T.Anna kan du sätta på örngottet?
A. aa vart är det?
T. ett rosa rakt framför näsan på dig?
 lalalalala.. (tyst två minuter)
A, hahaha jag satte på dina rosa t-short på kudden HAHAHAHA!!!!!
T och A HAHAHAHAHAHA OMG OMG VÄNTA JAG RAMLAR HAHAHAH!!

så jävla klockrent asså. sedan igår i Kungsan sitter vi på en mus och spanar på en kille.. som går fram till oss.. sen tillbaka.. sen kommer han med sin kompis.. och bah (jag tar det på svenska men han sa på engelska)


okänd kille: ursäkta? vad är det där. där borta är det en skola *pekar på kungliga slottet*
jag: nej det är slottet?
okänd kille: slottet.. hmm vems slott?
jag: kungens slott kanske?
okänd kille: ahaaa okej tack på mkt..

man bah hahaha.. men ja han var söt så det var lugnt.. haha hänt sjukt mkt nu dagarna jag var med anna.. men roligast måste nog vara igår haha!

JUSTE! haha sen när killarna gått.. haha söt som hon är säger anna .. men tess!! du kan ju engelska?!?! haha!! söötnow love yah! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0