Hemma hos Andreas

jao jao. där spenderade jag och Anna våran kväll/eftermiddag igår, hemma hos Andreas i blåkulla haaha. skön snubbe skämtar inte. men lite tråkigt när dom mobbar mig och bah säger att jag ser ut som stig helmer.. jag visste inte ens vem det var, men vet ni? jag kollade upp på google. och jag bah men guuud nej vad fan menar dom med det. men haha,.. anna höll på med mitt hår.. så jag hade en fillifjomp som stog upp.. han har ju det tydligen och ja dom mobba mig för jag inte är så smart som alla andra, haha. jag är SMARTARE!! nej men det var trevligt. jag ska träffa andreas ett tag imorgon, ska även vara med anna förmodligen så hiiimla mysigt. haft så kul dessa  två dagar men ja kommer bilder och videor. puss på er

So I hope you guys love it,hate it whatevaaah


Kommentarer
Postat av: wolf

Se fram i mot bilderna och filmerna du gör:) dom är roliga:)

Kan ju aldrig glöma den där du skulle få tag i mobilen HAHA fett bra

2009-05-28 @ 00:16:04
URL: http://wolf77.blogagartis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0