bloggar för bästis! <3

HAHA hejsan bloggen bara två dagar senare. men ja mycket har hänt, är ju hos min pappa nu vad säger man? varannan helg?. ja så är det, och då är jag ute. när jag väl kommer in käkar jag sen isolerar jag mig inne på mitt rum, tro mig det blir bäst så för alla som bor där hehe. hmm men ja idag kom jag till mamma och ska vara här tills. hmm inte fredagen som kommer utan fredagen efter det. så det komemr massa massa inlägg så varannan helg får ni klara er utan inlägg haha sen när man väl kommer till mamma är det en jävla massa tjatande att tess blogga blogga blogga lalal. haha så här kommer det anna lilla!.  bloggabloggablogga.  men ja som jag sa förr.

TESS SKALL BOMBINATION IN MY BLOGGINATION!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha älsk <3

2009-05-31 @ 22:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0