Design val

Hej bloggen ni får ursäkta mitt urdumma uppdatering, men jag lovar jag ska fan skärpa mig. Nu har jag även så sjukt mycket att säga oxå, det är väll bra? hmm kan börja med design..har ju bytt lite fram och tillbaka bland ett par sedan gav jag upp blev inte alls nöjd. sen bah försvann allt i min ilska. men haha en ny design kommer komma in imorgon vet själv inte hur den kommer se ut det blir lika överaskning för er som för mig. men kan visa några/någon som jag haft och funderat på. som sagt nu kommer en jävla massa bloggande!


denna hade jag ju sist då. innan den försvann hahah.
Min nya header
den där hade jag gången innan.

där var en annan.. (dock bara en början. ). men ja.. det blir skoj imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0