Vill ni veta en sak?

Nej det vill ni säkert inte, men vet du? I DON´T GIVE A FUCK.. Ni får veta vare sig ni vill eller inte. jo men det är ju så som att jag skälvaste Tessie själv ska flytta ner.. eller upp? höger eller åt vänster vet inte bryr mig inte. haha till avesta iallfall (dalarna) ja ni läste rätt jag . JAAG storstadstjejen från sthlm ska flytta till bonde hålan, Får försvara mig med att min lägenhet ligger mitt på stan om man nu kan kalla det för stan? haha ja men iallfall där kommer jag bo ensam i en jätte mysig etta nu framöver tills jag utfört min utbildning, Och jaaaaaaa  det är klart.. SJÄÄÄLVKLART nu kommer massa massa inlägg jag är inte trött. tessie har varit busig och druckit tre powerking hihi *fniss* inte bra för mitt stackars hjärta men det tar jag någon annan dag kommer massa tankar,funderingar och bilder nu framöver i bloggen och bland annat en jävla massa planeringar! så luta er tillbaka se och le gott folk!



Erkänn att jag var äckligt jävla snyggt brun där.. saaaknar summer 08 fan!

Kommentarer
Postat av: Ayla

HAHAHHAHAHAHA åååååh Tessie :D!

Meeeen, vafaaan ska du göra i avesta :(?

Fast ja ska komma upp dig, ja looovar :D

Tyyp... gaaanska ofta :D

Äre så? Jaaaa men de e klaaaaart :D sjäääälvklart :D

love you <3

2009-07-22 @ 02:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0