Stranden med Ayla och Kevin

så jag inte glömmer bort vad som hände idag så kan jag ta det på en gång. jag var på stranden med min bror och käre vän Ayla. finns bilder från det har dock inte lagt in dem än, men det kommer det kommer. mn ja det var riktigt mysigt. haha Ayla bröt typ fingrarna, jag började blöda och min bror drunkna nästan. men men ja det var nice ändå. haha kom en treårig liten tjej till oss. (Ayla och kevin åt bullar) så kommer hon och bah "jag gillar bullar" ahha.. sen ramlade hon in i en tjej. värsta krocken. det var lite roligt faktiskt men men.. som sagt. bilderna från idag kommer antingen senare ikväll eller imorgon:)


Kommentarer
Postat av: Ayla

Hahaha, den här dan lär ja inte glömma på ett tag :O

2009-07-16 @ 20:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0