Kom och tänka på en sak!

Ja det gjorde jag minsann. det var så att hmm, förra veckan om jag inte minns helt fel. kom tre killar ut på planen
(jag trodde det var Armin) och ropade armin och dom skulle väll vara lustiga eller något och sa jaaa?. lalala sen kom en av killarna efter sådär en kvart och bah.. bor ni här?. jag bah hehe aa? *kände igen killen liite* han undrade liksom hmm ålder? bott här länge? vart? jag svarade på frågorna, och han hade inte en blekaste aning om vem jag var. haha inte så konstigt.. sen han bah vad heter du "Tess" svarade jag. "En tess på bergshöjden" hmm.. sen sa min kompis men thereze när ska vi gå. han bah väääääänta Thereze! du lekte alltid på gården hade mittbena och glasögon?. shiiiit du är dig inte liik vad hände. aja du har blivit snygg nu iallfall!. jag bah hehe. man minns mig som tönt tjejen som lekte på gården. man får tacka gud att jag inte ser ut som så längre.. som ni ser på bilden. TACK GUD TACK!


(jag var blondie där 3 år)

(jag i rosa 9 år)

(11-12 år)

ja som ni ser. detta är vad han minns av mig. haha skam!. och haha ja kolla hur jag såg ut liksom!:D



Tack och hej lever pastej (blont kort hår har jag nu) så ser inte riktigt ut sådär heller men ändå ett halvår sen! <3

Kommentarer
Postat av: Ayla

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAHAH omg ja dör HAHAHAHA, de va han den där Said va?

Hahahaha tro mig, ja å tanja har skämt ut oss inför honom eeeeeett antal gånger..

Senast när ja blev utelåst å jaaa.. du vet i stort sett va som hände ;)

<3

2009-07-22 @ 03:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0