godmorgon sunshine

Tess är i farten igen dock utan go karten. men men ska fixa mig lite snabbt för att sedan möta upp camilla i centrum, sedan vad vi gör har jag faktiskt inte en blekaste aning.. Festen är inte av idag hos Beidos och company boohoo cry me a river. NAT!. ne men har massa andra planer istället faktiskt så är inte ett dugg ledsen, men gud rabblar och babblar jag allt för mycket, men ayla kommer bli glad, hon som tjatat på mig så länge att blogga!. men men måste fixa mig ska ju möta henne snart


Kommentarer
Postat av: Ayla

Hahaha aboouu :D äre så?

Jaaaaa men de e klaaaart, sjäääälvklart :D

Utan festen så ere ändå jävligt chill asså :)

Yeees, ja e fett glad (A)

<3

2009-07-22 @ 14:22:33
Postat av: David

Hallå vännen:)

Jag älskar den bilden på dig, du är så otroligt söt(F)

Du är en bra vän, tråkigt att vi bor så långt i från varan...Kram

2009-07-22 @ 14:26:17
URL: http://wolf77.bloggagatis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0