Casandra,Emelie och Cathrine.

ja det kanske rubriken borde heta... ahahah ingenting ni vet om. men haha.. ja den kvällen var våra alias Casandra,Emelie och Cathrine! och .. det var en snubbe på donken som ragga på oss haha.. sen följe han oss till statoil och la in massa stötar hahaha ännu roligare. nästa drive thruue. (stavning) vi låssas att det stavas så, men men här kommer dem sjuuuka bilder varnan känsliga tittare..!:D






Ja sådär på ett ungefär såg våran kväll/natt ut hahaha säger jag bara.. får ni lite nostalgi när ni ser dessa bilder?. jag exprementerar väldigt mkt med smink har ni kanske tänkt. oooh jaa.. tidsfördriv brorsan.. man blir aldrig för gammal för att barnsla sig och leka ..vad man nu ska leka

Kommentarer
Postat av: Ayla

HAHAHAAHHAHAHAHAHA VAFAN TESS....?

balklänning, moonboots, sånhära mankani eller vafan de heter å slöööja :D ?

Damn matchande :D!

Du borde bli make-up artist asså :D

2009-07-22 @ 04:02:59
Postat av: erra86 från pea

HAHAHAH tunga ni är knas :)

2009-07-22 @ 04:10:52
Postat av: David

Roliga bilder, här var det tjej kväll HAHA

2009-07-22 @ 14:23:17
URL: http://wolf77.bloggagatis.se
Postat av: arg beeeeeeeccs

HAHAHAHAHA ASSÅ VAFAN TESS. KOMMER DÖÖÖÖÖÖDA DIIIIIIG LÅNGSAMT :D HUR FAN KAN DU LÄGGA UT DOM BILDERNA PÅ MIG .VÄRLDENS SNYGGASTE OUTFIT?!

älskar dig ändå, bara för att du ska till dalarna din bajskorv! hahahaha<3

2009-07-24 @ 23:35:16
Postat av: Yvonnnne- Im the best so fuck the rest

haha roliga bilder :)



Hej! Nu när skolan har börjat och sommarlovet är över kommer jag köra med bättre uppdatering! Följ gärna min blogg via blogg lovin och jag din :) Kram!

2009-08-20 @ 19:29:42
URL: http://yvonnnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0