Bildinlägg

Ja här kommer ett sådant efterlängtat bildinlägg.. kommer dock finnas en massa sånna nu när jag slutat blogga
 (inte permanent utan ja när jag tagit ikapp). måste ju bli av med massa bilder här på datan för min data... den har fan tyfus! hahah *sjukdom man blir blå av* nej men här kommer bilder från. haha först bjuder jag på bilder då jag började mina blondin dagar (VAR ORANGE HÅRIG) njut av min skam haha nu är jag dock blondin och det roliga är att jag kallade mig "Blondie" som orange hårig DET GÅR IIINTE FÖR SIG!  aja nu snackar jag allt för mycket se och le!




hejhej jag är så extremt snygg jag vet jag vet,. *ironisk*
fyfan på orange hår säger jag bara. här är en mer.. ja bild på hur det ser ut nu. (en liten ändring)



En liten skilnad om jag får säga det själv. ni får ursäkta att jag uppdaterar segt. men  det ska ju ta typ 6 minuter för att en bild ska komma upp. blir så saaaatan i gatan sur på denna thereze med cerebral pares dator!

Kommentarer
Postat av: Ayla

Haha jo men de va ju snyggt :D!

Haha shmexiga bilder tess :D!

2009-07-22 @ 02:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0