Bilderna från Bad i Ängby

Badade ju här för några dagar sen med lillebror och Ayla. här kommer dem bilderna haha! ser dock inte så mkt men såå mysigt var den. och sen när vi satt och fikade på filten kommer en liten gullig tre åring som kollar på ayla som smaskar på en bulle..

Tjejen: jaag gillar bullar *ser hemsk gullig ut*
Ayla: hehe okej
tjejen: typ *blink blink*
Ayla: Vill du ha en bulle?
tjejen: hihi jaa tack

hmm 5 minuter senare kommer hon och bah hehe.. får min lillesyster oxå en bulle?. hon var såååå sööt så klart fick hon det och traska vidare.. och kollade mot oss (bakåt). ska man gå fram och kolla bak. en logisk sak att man ramlar. och klart gjorde hon det, Rakt in i en tjej i 20 års åldern haha.. såå sööt. men här kommer bilderrna





(Kevin på ayla)

(kevin på mig)



Där har ni några bilder från det. sorry att jag rä seg, men som sagt datan.. dock är den liite snabbare nu när jag tagit bort massa låtar. drf oxå jag bombar er med jobbiga fula haha pinsamma bilder.. måste ta bort allt från datan, men vill liksom ändå ha kvar det någonstans.. då får dem sitta här i bloggen och vänta på bättre dagar!

Kan säga att den där dagen slutade med att jag.. började blöda på foten. Ayla kom hem med 14 blåmärken. och KEvin med inga som helst skador utan bara ett stort leende på läpparna!

Kommentarer
Postat av: Ayla

Haha najs dag asså :P

Haha men gud vilka bilder :O du måste skicka dem till mig..

Haha, jag och mamma satt faktiskt å räkna alla blåmärken ja hade fått när ja kom hem..

Lyx Kevin!

<3

2009-07-22 @ 03:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0