bexkex sufia och tuss

japp kexet bex oxh suuuufia sliipade här hos mig i hmm helgen någon dag fredags? ingen aning vilken dag men som ni vet jag är ju som jag är och gör bara sjuka saker (innan hade jag varit med Beidos), haha och ja. men hur som haver som sov dom hos mig och vi gjorde en amssa mysigheter! säger inte så mycket, låter bilderna göra det åt mig ;)



Bex and moí

älskade bex

Bex and moí

Bex and sufia<3







Klicka på bilderna för att se större. kommer mer bilder från den där sjuka kvällen i nästa inlägg.. det var sååå många.. och dem som kommer.. dem vill ni iiiiiinte missa!

Kommentarer
Postat av: erra86 från pea

Fina bilder sötis :)

2009-07-22 @ 04:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0