tjenis penis




 
orkar inte blogga redigt. jag har mina blogg peridor. det går upp och ner.. mest ner om jag ska vara ärlig. men har bestämt mig. jag ska ta mig i kragen, att ett inlägg på morgonen innan skolan och ett efter och ett innan jag lägger mig, det får jag faktiskt klara av. för övrigt har jag börjat skolan, gud vilken härlig klass jag har. mer om dem kommer ju komma fram över.! och juste jag har flyttat till egne lägenhet nu i södra dalarna i avesta.. LOOVE it, sedan kommer jag få en av min kusins katt ungar, ååh baltazar ska han heta.! love it!

Kommentarer
Postat av: Linn F

Skicka din msn så kan jag adda dig, så kan vi snacka mer! Kram L

2009-09-05 @ 23:45:13
URL: http://linnfagerholm.blogg.se/
Postat av: Kjelle

hej igen å välkommen till dalarna =) hoppas du trivs å missen kommer att trivas. förlåt om ja skrive te di här me. är nyfiken på vem Du är. ha det bäst :)



kram från leksand

2009-11-16 @ 01:29:12
URL: http://welcome.to/slangen
Postat av: Marcus

Hej Tess. Du kommer väl in på msn? Du har väl inte blockat? //Marcus

2009-11-27 @ 18:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0