Watch out for the Beidos

ja rubriken säger väll det mesta? kan ju itne bli mer uppenbart? dissaren Beidos är i farten. jag och camilla träffade han ju igen i hmm när var det söndags? om jag inte minns helt fel. men iallfall han skulle vakna tre.. han gick upp FEM! vi skulle träffats typ sju. vi åkte från brommaplan till alvik. från alvik till hallonbergen, från hallonbergen till sundbyberg från sundbyberg till spånga från spånga till stan och från stan till zinkensdamm! och för vadå? träffa beidos en kvart.. haha! blev lite små förbannad då och han ska kolla in min blogg imorgon.. mysigt ett helt inlägg om honom!. haha har även gjort en bild. detta är min version av Beidos. hur jag ser honom haha och låt mig säga såhär. att rita i paint utan data mus på bärbar data är inte det lättaste. men jag är ju så bäst så klart att det blev ett mästervärk!


Kommentarer
Postat av: Ayla

HAHA, har inte sett nått snyggare ;)

men ärligt det var konstnärligt gjort av dig tess :)

2009-04-29 @ 23:13:37
Postat av: Beidos

haha vad taskig, du trampar på min heder som adelsman :)

2009-05-02 @ 12:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0