stan med cam-to-the-illa

Sedan i stan. då så ringde Nino mig och frågade vad som hände. "är i stan" sa jag då och det var ju han med. så camilla och jag var med honom. och det visade sig.. att Nino känner Camillas ex kompisar, samt hennes ex. haha och dom var i stan (inte hennes ex). men ja jätte mysigt. NAAT!. sedan fick jag ett paket cigg av honom.. thank you cutie! men ja- sedan röker jag och hör att någon bah "vad fan håller du på med" haha det var då jossan. jag bah say whuuuut?. lite läskigt haha. men ja då var vi med henne och hennes kompis. det var trevligt. men ja sedan vare jag och jossan kvar bara haha. och ja det var trevligt inte träffat henne på år och dar känns det som. vem vet. kanske börjar umgås med henne.. who knows?. vi bytte nummer iallfall så vi får se!





VÄLDIGT GAMMAL BILD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0