snabbt om idag

vad som händer idag. hmm mitt schema är fullproppat för idag och har allt planerat in i minsta detalj. först jobba, till halv ett sedan åka fort som fan till odenplan bara med  aka zac!. och sen vara med honom ett tag, träffa camilla direkt efter och sedan träffa beidos!. om han dyker upp. haha men snacka med han igår han verkade vad ska man säga" ledsen" och bad om ursäkt. och lovade att ses idag typ såhär sa han. " men jag vill träffa dig mer än du vill träffa mig jag lovar" hahha jaja bullshit om det kommer från en killes käft HAHA!!. nej men ja så ser min dag ut sen hem till pappa sova!. kommer inte hinna blogga mer än vad som blir just den här morgonen isåfall. råkade vakna en extra timme förtidigt. men det kommer i nästa inlägg puss på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0