sad but true...i still hate you

vet inte riktigt vad jag ska skriva. ska nog in på rummet snart. de är naajs. idag var en sådan dag då allt gick fel. men nu ja är allt okej. träffa mysiga männisor så, tack <3
förörvigt hände en sak efter jobbet som bara var en baggatell men ja sen bara bröt jag ihop allt kändes så jävla fel och jag började stor böla. så mamma trösta mig och försökte faktiskt. sedan efter det träffade jag camilla. och stötte på en mindre rolig person och det du gör, snälla väx upp vi går inte i lågstadiet det du gör är så fult och att du ens orkar nej ush på sånna. men men i don´t care. var med ramin oxå. ska förmodligen träffa han imorgon efter jobbet. eftersom Beidos kunde inte idag suck på honom. tog ut ganska mycket ilska på honom (sorry). men han ville träffas imorgon. har jag tid så visst. och sen ville jocke att jag skulle komma över. men orka åka till täby.. hur kommer man ens till täby? (haha). hmm och på torsdag ska jag träffa ZAAAAAAAC! HAHAHAHA! YEEEY. det var alt för mig ska nog in på rummet nu äta solrosfrön. ta en cigg se på teve sen slagga!



Kommentarer
Postat av: A- *LITE BÄTTRE ÄN ALLA ANDRA*

ååååååååååååh zac :D

lever fortfarande hans tvillingbror skulle jag inte motstå att ta honom ;D

2009-04-21 @ 20:59:07
URL: http://amandavardet.blogg.se/
Postat av: ayla

ja kanske skulle va den du allra sist skulle vända dig till, men ja vill att du ska veta att ja ändå finns här tess <3

2009-04-22 @ 20:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0