Rubriker kan vara fiffiga att ha

har ingen som helst aning om vad som ska skrivas här. har hänt mycket. händer mycket, och kommer hända så mycket. så allt känns så rörigt. dock är det bra att jag får skriva av mig. även om det plågar era små söta ögon.. men smällar man får ta. har iallfall möte klockan 08.00 imorgon som Camilla skulle följa med mig på. vilken helt plötsligt inte funkade nu. men aja skitsamma. så kul när man får sånna svar. men men orkar inte bry mig ... antar att det betyder att jag inte är med henne på valborg heller. får hitta på nått annat skoj helt enkelt. är man mig så lär inte det vara några stora problem med allt jag har omkring mig kaos kaos och ytterligare mer kaos!


Kommentarer
Postat av: Filip

Miss u :(

2010-09-08 @ 13:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0