Om dagen.

HAHa typiskt sånt där hej bloggen idag var jag med den och den och den och vi gjorde det och det och sen det. nej inte direkt. men haha idag så ja jag är ju sjuk och har en massa andra fel i min kropp. men ja jag skulle köpa ny mobil idag så jag fick locka med mig Ayla haha hur kul som helst inte träffat henne på år och dar! eller jo men inte riktigt varit varit med henne hur som helst. vi skulle hitta till elgiganten. och då hade mobil jävlarna inte ens kommit in! jävla häst ballar!. men ja vi gick till siba. men jävla samma mobil för 500 mer? och jag var så trött att jag faktiskt tänkte köpa det. men ja jag ska dit med ayla imorgon istället. och sen köpte vi jordgubbar. och säger bara såhär. ush vilka gubbar som jobbar på hötorget.. någon sa hej  meloner vill du ha meloner.. jag bah.. "ser det ut som jag vill ha meloner?"  han bah typ hmm?. jag bah tack men nej tack jag har redan meloner! och ayla dör av garv och han typ haha okej. sen gick vi till gina tricot. dit ska vi oxå förbi en sväng imorgon. har ju money money nu plånboken spricker!. oj blev ett långt inlägg sorry!


Kommentarer
Postat av: JENNNA

snyggo :D

2009-04-29 @ 23:11:16
URL: http://gucciime.blogg.se/
Postat av: Ayla

Haha liksom vem får kommentarer av 32 olika hötorgsgubbar genom att bara ta en sväng runt hötorget bättre än oss?

2009-04-29 @ 23:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0