"ny mobil på ingång"

ja så hette rubriken på ett inlägg i min gammla blogg. då ena telefonen blev helt cp. och skulle fått en ny den på bild två. men fick den på bild tre. men som ni vet. eller inte. så tappade jag bort min mobil (den bilden längst ner) haha och ja jag har ju camillas telefon och ironiskt nog är det mobilen i mitten haha läs själva.. (gammalt inlägg)

Asså nu har det blivit så jävla knas med min mobil. och här för ett tag sedan råkade jag tappa den i ett glas juise whattafuck stavning? JOS! haha ja och den blev inte bättre för det. så fick mamma ett erbjudande att ja nånting så fick man en mobil, men sen helt plötsligt skulle vi inte få den man bah nehe.. och jag blev fett me besviken. så mamma tyckte synd om mig och beställde en telefon idag på nätet som hon hade sett. en sån leyla har. kommer bilder på min nuvarande, den jag skulle få och den jag nu kommer då.. innom 2-5 dagar YES YES YES säger jag bara thank´s mom<3






MIN NUVARANDE.


DEN JAG SKULLE HA FÅTT.


DEN JAG KOMMER ATT FÅ.

Kommentarer
Postat av: A- *LITE BÄTTRE ÄN ALLA ANDRA*

din nuvarande e ju snyggasteh ha_D

2009-04-21 @ 20:41:41
URL: http://amandavardet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0