Ny blogg,Ny start = En helt ny Tess!



Ja bloggen har då flyttat mig från blogg till blogg.. till ytterligare en blogg!. tess är igång ännnu en gång till. mycket bättre, mycket snyggare och en aning mer bitchigare!. nej man har jag lärt mig en sak under dem senaste månaderna är det att ta ingen skit. var dig själv alla andra finns redan!. den här bloggen ska jag strunta i vad folk tycker jag skriver det jag skriver, det jag känner och vad jag tycker. if you don´t like it.. Don´t reade it!!. ¨nåja. designen är påväg och underbara människan som fått mig på fötter igen är nog en hel del amandas "fel". ett stort tack till henne.. som sagt design är påväg och tess bloggande är även på G.

Kommentarer
Postat av: A -*

hahahaha yeeeeeeeeeeeeeeeeeey

TA INGEN SKIT! hahahaha



hahahahahaha

2009-04-15 @ 22:45:37
URL: http://amandavardet.blogg.se/
Postat av: A -*

sv: va nej har ingen aning om varu snackar om haha

2009-04-15 @ 22:51:05
URL: http://amandavardet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0