Med zac.

träffa zac, haha suck on that amanda!. men ja i värmdö det var mysigt och trevligt, finnt inte så mycket mer att säga om det faktiskt åkte sen till slussen för att byta till medis. där träffade jag ju som sagt Camilla och Silvia. världen är fan rätt bra liten. snackade med camilla innan och sen från ingenstans jag bah fråga silvia om hon gick på innebandy. det hade hon, hon hade gått i mitt lag.. Camilla har ju oxå gått i mitt lag dock några år tillbaka. men ja det var trevligt att träffa henne. sedan åkte hon hem. och då vare bara camilla och jag igen. vi åkte hem till mig för att fixa oss. och låt mig säga såhär. jag var sjuukt jävla hungrig och trött.  men ja vi träffade Ramin han fixade cigg. och sen hejdå på honom


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0