Leyla in the sundbybergs tidning!

min kära vän leyla!. när hon inte är med i tidningen är hon en glad tjej som alltid är sig själv säger vad hon tycker och tänker. hittar alltid på roliga saker och är med på mina dumheter!. här är en artikel som fanns i sundbybergstidningen idag. haha vad hon tyckte om deras skola..(som jag gick i förut.) här får ni den artikeln haha leyla kommer döda mig men det bjuder jag på. vad gör man inte för sina läsare?:D



och leylas tankar om nya skol lokaler grejer kanske inte ser så bra men what ever!


Kommentarer
Postat av: A- *LITE BÄTTRE ÄN ALLA ANDRA*

Jag vill också vara med i tidningen!!!!!!!

2009-04-17 @ 19:58:18
URL: http://amandavardet.blogg.se/
Postat av: Leyla

HAHAHAH SÅ JÄVLA MFUUL BILD! VISSTE INTE ATT TIDNINGEN SKULLE KOMMA SÅ HADE TYP INGE SMINK + ATT BILDEN TOGS I TYP SOMRAS!!!!!

hahh såg att dom stod och delade ut den utanför tåget jag ba VAFAN!:D



vad söt du är tess, älskar dig galet mycket!

2009-04-18 @ 12:38:59
URL: http://luxy.blggg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0