inget att skrika hurra för



Det är synd att jag ska hem till min pappa idag.. det betyder att bloggen kommer trappas ner.. speciellt nu på helgen då både mina bröder och min syster är hemma och vi inte får ha datan .. ja så mycket som jag får ha datan här hos min mamma. så inläggen kommer bli ett antal färre. liksom läsarna. men ja.. inga 10 inlägg om dagen den här veckan.. men ska försöka att blogga så mkt som möjligt när jag är hos folk.. hmm när jag slutat jobbet... då är ingen hemma.. så ja det kommer arta sig!. men ni får ha det super bra medans jag är hos min pappa! :)


Kommentarer
Postat av: jossan

mm ;) allt bra? finns hoss stkhm , kostar 179 :- vad görs?

kram

2009-04-18 @ 14:39:12
URL: http://ligon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0