hej bloggen tess är hemma!

nu är jag hemma efter alla mina äventyr! ja som sagt min dag började tidigt. tror den slutar tidigt med. ja jag jobbade, sedan begav jag mig till odenplan träffa zac. och sedan träffa jag camilla. och träffa även på Leyla och Helena. haha blev lite "mobbad" HAHA men det är smällar man får ta m man är mig!. hmm vad mer. träffade Beidos som var GAAAALET försenad!. ahaha jävla jude!. men ja och hans kompis var med det var mysigt. fast dom är judar,elaka och allt negativt! ahaha nej men ja nu är jag hemma hos pappa och måste logga ut klockan 22.00 *suck*


Kommentarer
Postat av: A- *LITE BÄTTRE ÄN ALLA ANDRA*

"JÄVLA JUDE" ÄRU RASIST ELLER!?

haahha säger jag som itne kan bli blondare och mer svensk ahaha

2009-04-20 @ 21:15:45
URL: http://amandavardet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0