"En incident (stavning?) i tunnelbana"

Anna Katerina Vlachogianni. säger:

väskan hamndade innanför dörren.. likaså mina armar o huvud.. men rumpan utanför.. o du med för den delen!

Det där är annas version! haha vi skulle åka til östermalmstorg efter klippningen och köpa en grej på tomas sabo (smyckeaffär) hmm så fårn odenplan hoppade vi på tunnelbanan.. och byter i centralen. och haha tåget kommer och vi springer, och sedan stängs dörrarna.. och jag bah spriiing! och hon står mitt i och fassnar asså blir helt fryst! haha och jag puttar in henne.. som sagt armen innanför med väskan och röven utanför .. med mig.. haha sedan öppnades dörrarna och vi gick in.. och anna skäms och blir rödare än rödast och bah.. varför tryckte du in mig.. gud vad jag skäms lalal.. och jag bara dör av skratt.. haha det var den här incidenten.. haha roligt som fasen varen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0