Bilder på västeråsarnas besök i sthlm del 2





HAHA!.. ja där är en del bildern, vad gjorde vi.? hmm, allt möjligt. från att tappa bort min mobil i tyresö och halva sverige letade efter oss. till bio i kista. träffade ruben. träffade mange och sasi, och träffade några av fridas vänner som var på mig och amanda heeela kvällen (skallade oss tillochmed). hmm vad mer.. var utte halva nätterna och "sa något roligt". skrämde upp varandra med mina spöken som bor hos mig. vad fan gjorde vi mer?. hmm. skämde ut oss? HAHA!

Kommentarer
Postat av: A- *LITE BÄTTRE ÄN ALLA ANDRA*

HAHAHAHA VI SKÄMMER ALLTID UT OSS HAHAHAHA :D

2009-04-16 @ 22:56:51
URL: http://amandavardet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0