alltid lika smart.. naat!

ja jag hade ju allt planerat i minsta detalj.(vad jag själv tyckte och trodde) eftersom allt var hos mamma och jag själv var hos min kära far, så tänkte jag men ja om jag går upp halv sju klär på mig så är jag hemma sju och hinner perfekt med allt! det var ju superbra eller hur? vad jag inte visste var att jag ställde klockan på 05.30 och inte 06.30 så när jag kom hem nu till mamma klockan 05.55 jag bah huh? nej det stämmer inte kolla på alla klockor jag bah vafaaan!! haah kunde sova men nej nej. och mamma sover och vet inte att jag är här. så när hon vaknar och får reda på det får hon väll en chock sen antar jag att helvettet bryter löst haha! det var min underbara morgon ska käka och sminka mig sen kanske jag hinner med något inlägg till. jag menar klockan är ju trots alls bara 06.44 och jag börjar halv nio min buss här ifrån går 08.20 så jag hinner nog något inläg till puss på er! :)



Bjuder på en två år gammal bild på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0